Wij vragen uw akkoord om dit te mogen blijven doen. Indien u niet akkoord gaat kan het zijn dat bepaalde onderdelen van de website niet goed functioneren.

De watersportvereniging Lelystadhaven is in 1993 opgericht als een vereniging van een aantal ligplaatshouders in de Jachthaven van Lelystad Haven. In aanvang waren vrijwel alle leden toerzeilers, maar sinds 2002 hebben we een zeer actief wedstrijdcircuit. De vereniging organiseert dan ook verschillende evenementen zodat er voor ieder wat wils is.
De evenementen worden door leden van de vereniging en het bestuur georganiseerd vanuit de Jachthaven Lelystad haven die ons faciliteert met professionele ondersteuning zoals het inzetten van de rib en het uitzetten van wedstrijdboeien bij wedstrijdevenementen. In Club Port Side (de drijvende uitbater van de haven) heffen we met elkaar het glas en evalueren we de wedstrijd nog eens dunnetjes met elkaar.

Lid watersportverbond

Watersportvereniging Lelystadhaven is aangesloten bij het Watersportverbond onder nummer 593. Met uw lidmaatschap van watersportvereniging Lelystad haven bent u ook automatisch lid van het Watersportverbond. Uw lidmaatschap geeft u daarmee toegang tot alle faciliteiten van het watersportverbond, zoals de mogelijkheid tot het aanvragen van een meetbrief.